vineri, 4 aprilie 2008

La Revedere Bucuresti!

e vineri+o juma de ora de stat in birou.plec!unde?in alta parte,departe de blocuri gri,miros de metrou,agitatie,oameni incruntati si garsoniera mea cu iz de tutun.
de azi ma duc sa ma bucur de...tot.de aerul ala,nepopulat,de copacii care abia acum infloresc,sper de soare(imi doresc sa nu ploua)si mai ales de cafeaua aia dulce dintr-un bar,pe diagonala cu Clubul Politistilor(imi scapa acum numele).poate acum o sa reusesc sa fac ce-mi propusesem data trecuta.sa ajung in locul ala mirific depre care mi-a tot vorbit EA.
ma duc sa ma bucur de oameni calzi si primitori,si mai ales ma duc sa ma bucur de vorbele ei,o "geamana",pe care nimic din tot ce a trait n-a doborat-o.e fascinant sa stau sa o ascult,sa-i ascult glumele,povestile si mai ales citatele din carti.
dar mai presus de toate,ma duc la EA...
si mai e ceva,HONEY,I'M COMMING!!!
pana una alta,La Revedere Bucuresti!va doresc un week-end cel putin la fel de minunat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu