joi, 3 aprilie 2008

LA MULTI ANI!si...TE IUBESC!




astazi e ziua unei persoane foarte dragi mie!cum nu am avut timp nici sa respir,abia pe la 4,30-5 am reusit sa-i dau un telefon si sa-i zic un "LA MULTI ANI",vesnica sanatate,noroc si bucurii...m-am limitat la atat si i-am urat distractie placuta...
ce vroiam de fapt sa-i spun,o s-o fac acum,aici,pentru ca asa cum spuneam in alta parte,ma exprim mai bine in scris.
e ziua ei,o prietena draga,o fosta colega de liceu.ne-am imprietenit in clasa a 9-a.chiar daca la inceput se ascundea in banca la ora de romana si radea infundat de imensa mea colectie de carti,chiar daca nu ma stia dinainte de pe Calarasi,chiar daca nu bausem niciodata un suc la Continental sau la Belvedere.in 4 ani nu ne-am certat niciodata.m-a acceptat exact asa,imbracata la costum uneori,alteori cu un trenning ros-albastru si pe cap o sapca,pe care scria undeva,ascuns Renault.chiar daca vroiam sa ma mut din liceu pentru ca ma indragostisem...
a avut dintotdeauna totul.chiar daca nu a primit cadou un BMW la 18 ani,chiar daca nu a copilarit intr-o casa de poveste cu 100 de camere.a avut intotdeauna langa ea oameni!prieteni!oameni care o iubesc si o respecta.pentru ca asta iti impune ea.prin ceea ce face,prin comportament,prin atitudine.a iubit,a suferit,a avut si zile dezastruoase.dar le-a trait pe toate asa incat n-a vezut nimeni.sau daca a vazut a fost foarte rar.hop!stop!de ve va povestesc voua despre ea?
multumesc Crestino :)!cred cu tarie ca azi toti oamenii care te iubesc au fost acolo,langa tine(chiar si de la bucuresti:P).si mai stiu ca toti oamenii astia nu asteapta nimic de la tine.pentru ca tu stii sa asculti si oameni plangand,si oameni razand.esti mereu acolo.si ei pentru tine.si mai stii ceva?stii ce le place lor cel mai mult la tine?ca nu ai incercat niciodata sa ii schimbi,nu i-ai judecat niciodata,nu le-ai divulgat niciodata secretele si de-aia alearga toti la tine cand au cate ceva maret de povestit.una peste alta...
LA MULTI ANI!Cristina!sa ne cresti mare si frumoasa,sa ne-aduci lumina-n casa!(ca sa nu lipseasca rima).o sa ma mai gandesc pana vii al bucuresti ce sa pun langa banalul buchet de lalele rosii pe care ti-l da toata lumea(sau poate-l schimb...ma mai gandesc:) )

2 comentarii:

Anonim spunea...

c sa zic,m ai impresionat maxim! adik,iti dai si tu seama k m ai impresionat atat d tare incat,mi au dat lacrimile...eeeeei,asa s eu plangacioasa chiar si d ziua mea,si sa stii k asa e,exceptand vreo cativa, care sunteti la bucuresti,am avut langa mine toti oamenii p care i iubesc.asa ca ,n am c sa zic,decat ca ti multumesc mult pt asa un cadou deosebit,si sa stii k am camera plina d flori,desigur muuuuulte lalele rosii :P te iubesc piersico,in trening,la costum,cu sapca renault,cu multimea ta d carti d acasa,cu problemele tale in dragoste ,asa cum esti tu! multumesc din suflet!

Anonim spunea...

Superb! La multi ani, Cristina!


www.pleiada.wordpress.com

Trimiteți un comentariu