sâmbătă, 30 mai 2009

All the time in the world...

Un om (ca nu stiu daca imi da voie sa-i zic prieten),drag mie,mi-a dat intr-o seara ca asta de acum,melodia de mai jos.
Si-atunci eram trista,si-atunci aveam un gol in mine,si atunci habar n-aveam incotro ma indrept.
Si-acum ma simt...nu tocmai cum as vrea,si-acum plang si ma gandesc"De ce?"
Pun melodia pe repeat si ma gandesc ca,nici de data asta,nu-i sfarsitul lumii.Ca inca mai pot sa simt,sa iubesc,sa tremur de fericire.Ca exista un om care o sa fie pregatit si capabil sa-mi si ofere ce-mi cere:confort,liniste,rabdare,intelegere,libertate si control...
Inca imi doresc sa cred ca dragostea se construieste in doi!
Mama ma incurajeaza de fiecare data cu"Ce-i al tau e pus deoparte!"
Acelasi om,de care ziceam la inceput,mi-a zis ca-i o alta partida necastigatoare in drumul spre marele pot!(astea erau cuvintele?)

Si ma intreb de ce ma simt atat de rau?De ce cutia verde de Redd's imi aduce aminte de tine?Si de ce iti simt parfumul pe scara si in lift?
Ma mint ca nici nu m-am indragostit de tine,ca n-am avut timp sa o fac!Ma mit ca-mi esti indiferent...

6 comentarii:

Clau spunea...

Mujer, adu-ti aminte ce frumos ma mintisi pe mine. Te mint si eu la fel de frumos.
"Intr-o zi, nu stiu cand, va fi bine."
(Astea erau cuvintele? :P)
>:D<

sabina spunea...

@smallstranger: da,exact astea erau!
si-o sa fie!intr-o zi,nu stiu cand,bine!da' pana atunci e rau:(

Clau spunea...

Tin minte. Si mentionez ca NU (NU!) am arhiva :D
O sa vina un soare maaareee si pentru tine. Mare, galben si gras. Aveam eu unul acum cateva zile, dar s-a bagat la umbra :-<

sabina spunea...

@smallstranger: iese din nou...curand...zilele astea:)
asta daca nu il incui tu undeva:)

Anonim spunea...

Mare om, mare caracter cu melodia asta :P

sabina spunea...

@jokerstyle: sa stii!!!:)

Trimiteți un comentariu