luni, 12 ianuarie 2009

Impresii de (dupa) duminica.Fericire.

Duminica mi-a fost linistita.M-am trezit cu raze de soare in pleoape,am deschis geamul,dar l-am inchis repede,aducandu-mi aminte ca e iarna,nicidecum primavara,iar termometrul de pe desktop imi arata cateva grade bune,cu minus.
Aprind aragazul,pun ibricul de cafea,care incepe sa sfaraie incet,si deschi winamp-ul.Inchid ochii si dau play,la intamplare.Habar n-am ce o sa aud.Timpanele imi sunt mangaiate de acorduri lente,de voci suave,si fericiri treptate ce vin sa ma imbete.Apas butonul de repeat,intru in bucatarie torn cafeaua aburinda intr-o cana mare,pun cartea pe genunchi si-aprind cu nesat o tigara lunga si subtire.A trecut ziua,am ispravit doua cani de cafea,o carte si un pachet de tigari,dar ea e acolo,neobosita,si parca si boxele par mai vesele.Normal,doar ne-am umplut impreuna de fericire.

Enjoy!Obligatoriu cu cafea.Eventual tigara...Ah,si-ncearca sa nu citesti.Eventual gandeste-te la tine!

Vama Veche - Fericire

10 comentarii:

camy spunea...

super melodie...dar fara cafea...si fara tigara...cu gandul doar la mine...ce frumos...frumos sa-ti dai seama ca fericirea se gaseste si in lucruri atat de simple...dar noi suntem atat de stresati...atat de agitati sa ne mai gandim si la noi...

Anibas,printesa cu ochii de smarald spunea...

@camy: ok,daca tu vrei fara,fie!eu nu prea le pot lua separat,mie mi se par desavarsite asa,impreuna!
iar fericirea sta in lucrurile mici,am o intreaga teorie pe tema asta.poate altadata...

camy spunea...

legat de altceva ..am si eu o rugaminte..poti te rog sa-mi spui cum pot adauga o melodie...ca eu nu gasesc si nici nu ma prea pricep??

Anibas,printesa cu ochii de smarald spunea...

@camy: ai doua posibilitati.
1.la youtube in dreapta iti apare o casuta "embed",in care este un cod,iar la trilulilu,tot in dreapta dai click tot pe embed si-ti apare codul.dai copy la codul care incepe cu object...si paste in fereastra pentru postare noua.
2.in fereastra pentru postare noua,in bara de sus,unde e si bold si italic,etc. ai optiunea "adauga un videoclip".asta e pentru filmuletele din calculator.
sper ca nu te-am ametit:)) cea mai simpla e prima varianta!

camy spunea...

chiar vroiam sa intru la tine sa-ti spun ca nu reusesc cu melodia....off...de incurcat nu mai incurcat...nu ma pricep eu...eu vreau initial sa pun o melodie din calcu meu ...

Anibas,printesa cu ochii de smarald spunea...

@camy: asta cu melodia din calc.tau sincer habar n-am daca se poate.da'poti sa o cauti pe youtube sau pe trilulilu si bagi codul.doar daca nu e melodie cantata de tine!:)

camy spunea...

@anibas: :))) esti o draguta...nu ..nu le am cu muzica...lasa ca vad eu ce fac mersi oricum.pupici

Anibas,printesa cu ochii de smarald spunea...

cu placere.intotdeauna!:)

UN OM spunea...

faina melodie, superb postul... o cafea egipteana... si o narghilea

Anibas,printesa cu ochii de smarald spunea...

@un om: multumesc!
nu-s un as in materie de cafea,asa ca raman cu aia la ibric:)
narghilea?singura?nu merge nicicum.si cu atat mai putin in combinatia narghilea-carte.narghileaua necesita o adunatura de suflete,relaxare si zambete.

Trimiteți un comentariu