marți, 18 noiembrie 2008

Salveaza-ma de mine

Invata-ma,te rog,ce-nseamna sa traiesti fara vise si fara sperante.Ajuta-ma sa zbor fara aripi sau transforma-ma in om.Am obosit sa-mi doresc,sa astept,sa vreau.
Transforma-ma intr-un om de piatra si ia-mi tot ce simt.As vrea sa uit ce-nseamna zambet,si viata,si soare,si lacrimi si toate cate sufletu-mi aduce.
Te rog,zi-mi unde merg sufletele cand trupul moare?Ia-l si pe al meu si du-l acolo.Lasa-mi doar trupul si pasii.De fapt,lasa-mi doar trupul.Zgomotul tocurilor imi inspira alte,si alte,si alte ganduri.
Te rog,ia-mi stralucirea ochilor si zambetul de pe chip.
Lasa-mi o fata fada si un chip sters.Ajuta-ma sa trec nepbservata,si la randul meu sa nu observ nimic.Fereste-ma de oameni si de dragoste.N-as vrea sa ma mai indragostesc si nici sa mai iubesc vreodata.
Te rog,ia-mi tot.Vreau sa fiu un om care nu doreste nimic.Fara tinte si idealuri sau vise si dorinte.
Ia-le.Toate ti le dau acum!Iti dau cartile,condeiul si hartia,tot ce-mi hraneste sufletul si visele.Nu-ti cer nimic in schimb,promit.Doar ajuta-ma sa nu mai fiu eu.
Sunt prea multe acum,aici.Prea multe lacrimi,prea multa durere si suferinta.Prea multi oameni care vor sa para ce nu sunt.
Ia-mi povara ce mi-a cazut pe umeri si ma apleaca spre pamant.Sunt multe toate cate le traiesc.
Salveaza-ma de mine,sau daca nu,adu-mi numai o clipa fericirea.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu