vineri, 17 octombrie 2008

se pare ca iarasi a plecat...s-o fi dus sa se relaxeze,o fi obosit de atata fericire!
sau s-o fi dus sa mai vada alte minunatii ca sa ma faca iarasi fericita...
nu stiu exact unde e si nu stiu sigur daca chiar a plecat,sau e in continuare aici...da asa un dor mi s-a facut de el:(si-mi este dor pentru ca-l iubesc...e al meu,si atat!poate ca o sa par egoista dar nu vreau sa il impart cu nimeni.mi se pare imposibil sa fac vreodata asta...
dintre toate care ma inconjoara el ma iubeste neconditionat,si stie mereu ce-mi trebuie ca sa zambesc.imi tine de cald si-mi provoaca cei mai minunati fiori.el imi da voie sa visez si face tot posibilul sa mi le si implineasca.tot el ma face sa plang din cand in cand,doar ca sa-mi aduca aminte de el!
pentru ca eu,asa nesimtita sunt cateodata ca uit complet de el,si nu-i mai dau atentie.ma trage parca de maneca si ma face sa plang!si atunci ma intorc sfioasa la el si-i spun ca tocmai mi-am amintit cat de mult il iubesc.
nu m-a certat niciodata pana acum,si nici nu mi-a facut vreun repros.ma lasa sa fac e vreau,sa iubesc ce si cat vreau,sa ma duc unde vreau!si nu de fiecare data il iau cu mine.de cele mai multe ori il las acasa si-l gasesc la intoarcere.
dar ieri cand m-am intors nu mai era acolo.si venisem horatata sa-i spun tot ce inseamna el pentru mine si ca nu vreau sa mai plec niciodata fara el!l-am cautat peste tot sa-l iau in brate si sa-i soptesc iubirea...dar nu l-am gasit!
mi-a lasat in schimb aroma de el,prezenta si bucuria lui,zambetul si amintirea ochilor!
am oftat adanc si i-am urlat ca-l iubesc...sa fiu sigura ca ma aude!de cate ori a fost plecat nu l-am simtit ca acum!niciodata nu mi-a lasat atata iubire si caldura,niciodata nu mi-a lasat speranta ca se intoarce,niciodata nu mi-a lasat un bilet lipit pe oglinda din baie!de data asta a facut-o!
si tot el mi-a lasat in baie,in scoica in forma de fluture,o perla mica,de culoare alba!mi-a scris pe biletel ca la intoarcere o sa o puna intr-un inel,ce-mi va ipodobi penultimul deget al mainii stangi pentru tot restul vietii.
nu am timp si nici nu vreau sa stau sa analizez prea mult oferta...mi-e teama ca daca o gandesc prea mult s-ar putea sa refuz!si nu vreau asta nici in ruptul capului...
o sa-l accept cu mare bucurie.oricum,de mult timp ma simt a lui...si e cel mai minunat sa stii ca cineva te iubeste neconditionat,iti iarta toate tampeniile si greselile.
probabil,voua o sa vi se para ciudat ca eu o sa ma marit cu sufletul...dar e singurul care mi-a aratat ca ma iubeste!
si eu te iubesc suflete!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu