duminică, 20 aprilie 2008

Insomnie

De cate ori nu ti-am scris iubirea noapte-amara
Si de cate ori nu te-am ascuns in minte cand ti-era teama?
Cand iti era mai rece haina stam treaza sa-ti soptesc
Povestea calda-a somnului ce ma incearca
Si acum ma lasi sa implor,ma arunci cand imi doresc
Macar o data bezna ta
Arunca-n ochii mei a ta putere si pune-mi paznici zilei macar de asta data
Da-mi pace!Strecoara-ma prin tine sa cad in visare
O ora sau doua,iti cad la picioare,
Doar da-mi implor placerea de-a-mi stinge din ganduri
Singuratatea rece,neterminate randuri imi este viata.Cosmaruri vii,mi-e teama
Razboi al dorintei,furtuna ma leaga
De asta clipa si simt ca le uit
Cu ochii inchisi puterea ma tine,
Le uit mult mai bine,
Dar uita-ma a ta,adormi peste mine
Intunericime clara,hai vino sa te gust!
Sa-ti fiu companie si-acum si in somn,
Sa-ti spun iar povesti,dar...lasa-ma sa dorm!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu