vineri, 5 iunie 2009

Concluzia cercetarii...

Stand si analizand,incepand de la ora 20,in fata unei cani mari de cafea,cateva bloguri,am ajuns la urmatoarele concluzii:
1.daca o tin in ritmul asta in curand o sa-mi fac un blog care sa fie de fapt un blog-roll nesfarsit.ioana,welcome to my blog-roll!
2.l-am ispravit si pe jocktherock,si-si merita si el locul,tot in blog-roll.
3.imi place mult de tot sa citesc.orice,oriunde.daca am ajuns sa citesc despre "Pisica lui Schrodinger",eu,care habar n-am de fizica,daramite de aia cuantica.
4.am prea mult timp liber din moment ce citesc atat!dar de,stim cu totii ca industria auto e cea mai afectata de actuala situatie economica.
5.beau prea multa cafea!(e 10 si deja sunt la a 2-a cana jumate)
6.am nevoie de un scau nou!mi-am nenorocit spatele.
7.am inceput sa scriu prea mult direct pe taste si vad cum plang pixurile pe birou.
8.tot nu mi-a trecut dorul de mare...


Si gata...ma asteapta un week-end doar cu mine,exceptand cela 4 ore de munca de maine si o promisiune de respectat duminica la 11.In rest,sunt doar a mea!
Abia astept.
Imi scot veioza pe balcon,pixul si teancul de foi...

9 comentarii:

Anonim spunea...

onor! la blogroll!

p.s. tu de la atatea cafele, cu ce iti ocupi noaptea?

sabina spunea...

@jockthestock: cu visatul...cu ochii deschisi:)

ioana spunea...

multumesc, sabina, nu o sa ai de citit prea des si prea mult.
si eu am in google reader o lista mult mai mare decat ce am in blogroale, insa sunt zile in care abia reusesc sa-i citesc pe julius si pe groparul. momentan am 349 de postari necitite, un teanc de carti paa in tavan, o caruta de filme nevazute... dar e bine ca ai rabdare, as vrea sa reusesc si eu sa ajung sa citesc despre pitici de gradina si industria automobilelor, dar cand ajung, citesc doua vorbe si uit de subiecte, sar la altele si altele...
eu am impresia ca atunci cand s-a impartit timpul, tu ai luat zile din alea cu cate 48 de ore.

sabina spunea...

@ioana: nu-i problema.citesc cand postezi:)
si timp pentru citit am oricand.fac 40 de min cu metroul dimineata,40 seara.asa ca o carte pe saptamana e citita numai in metrou:)

Clau spunea...

Si mie mi-e dor de mare :d

lezoazo spunea...

Eu nu am atata timp liber ... asa ca o sa-mi exprim mai traziu concluzia despre tine ... insa ai dreptate ... si pixurile mele plang !

sabina spunea...

@smallstranger: "hai sa ne mutam la mare,o tara de orase goale!"

sabina spunea...

@tiberiu dinescu: pff,ma omoara "mai tarziul" asta!
iar pixurile n-or sa mai planga.le-am promis:)

Clau spunea...

Ah, ce m-as muta 8->

Trimiteți un comentariu