joi, 26 martie 2009

Desi am o stare de...n-as mai fi,am simtit asa,o tragere de inima sa iau leapsa asta de la Joker

Tu dupa ce tanjesti ? Dupa fericire,ma!am zis-o de un milion de ori!Dupa un sarut moale,o imbratisare sincera si o vorba calda.
Cand ai spus ultima oara "Te iubesc"? Pff...o spun in fiecare seara,in timp ce perna se uda sub capu-mi,de lacrimi sarate...
Defineste fericirea in 3 cuvinte! EU...TU...NOI
Cand ai fost ultima oara fericita? nici nu mai stiu daca am fost vreodata fericita
Ce crezi ca te face fericita? sa nu mai fiu OM!
Cand te-ai gandit ultima oara la fericirea ta? ma gandesc in fiecare clipa.si ma intreb "cand?" si "daca?"

P.S.Profit de postarea asta sa va spun ca pentru o perioada...absentez.Nu stiu daca o sa fie o zi,doua,o luna sau cativa ani...Habar n-am.
Stiu doar ca vreau si trebuie sa-mi repun ordine-n ganduri,sa ma adun,sa redevin eu.Care eu?Nici asta nu stiu.
Si pentru toate astea e nevoie de autoizolare!
So,toate cele bune si ne mai...citim!

Ah,da!Va las o melodie frumoasa,sa va aduceti aminte...:)O stiu si eu de la...cineva:)

18 comentarii:

Anonim spunea...

Hmmmm! Motive diferite stari asemanatoare. Nu stiu cat de folositoare este starea asta de ... look into inner self. Uneori povara poate fi prea mare. Din cate stiu tu ai resursele necesare, full trust in someone that can understand you? Why not use it? What good are they? Ai admis ca uneori nu realizam ceea ce avem pana nu pierdem...deci, de ce nu apreciezi ceea ce ai? Poate in starea ta nu conteaza foarte mult, insa te asigur ca e esential in a continua ... pentru a trai noi momente de fericire, de tristete, iertare daca e cazul si iar fericire!!! If someone really cares for you, will they really hurt you? And if so wouldn't they apologize? If they don't care why would you? What happiness could they possibly bring? A false one? It's that really what you want?

sabina spunea...

@anonim: in continuare continui sa-ti dai cu parerea,sub anonimat.si nu asta ar fi problema.dar continui sa te comporti de parca m-ai cunoaste.
mi-ai zis la un moment dat ca m-ai vazut plangand.ori asta inseamna ca am avut suficienta incredere in tine sa ma vezi asa,cum sunt.
daca e asa,imi pare rau,sincer.
se pare ca din nou m-am inselat in privinta oamenilor.
pentru ca-mi place sa cred ca oamenii in fata carora ma deschid sunt sinceri si curajosi,nu oameni care se ascund...
si nu inteleg de ce atatea intrebari...nu am fost suficient de clara ce si de ce fac???
I REST MY CASE!!!

Anonim spunea...

Trying to be helpful for what is worth! Nu cred ca te-ai inselat, tu decizi asta... true friends accept ppl for what they are or what they chose to be... de ce atatea intrebari? nu sunt de la politie doar ca ma gandesc ca daca vezi unele lucruri scrise si vin din alta parte le constientizezi mai bine. Again, trying to help,poate nu e cel mai potrivit mod de a te ajuta, dar incerc ...

sabina spunea...

@anonim: ti-am mai zis.nu ma ajuti in nici un fel.si nici nu o sa reusesti asa.tre' sa stiu de unde vine ca sa pot lua(sau nu)in seama.
pe bune,daca incerci sa ma ajuti nu te mai obosi,si nu-ti mai toci tastatura.it's worthless...
si ti-am mai zis,da' tu nu,batman,batman!

Anonim spunea...

sweet! i'll do "my part" ... you take what suite's you and do what's best. It's moka ;) Noapte buna!

sabina spunea...

@anonim: hai,pe bune?"your part"???=))suna funny!da' cine ti-a dat tie"your part"?
and nothing is moka!everything has its price.
so...sweet dreams!

Anonim spunea...

Cine imparte parte isi face! Yeah, everything has it's price but it doesn't mean you have to pay it! Happy thoughts ;)

sabina spunea...

@anonim: oi fi tu Dumnezeu si nu-mi dau eu seama.ca altfel"cine imparte parte-si face"nu-si are deloc rostul.ce ai impartit tu ca sa-ti fi facut o parte in viata mea???
hellooo?!?!?!?!

Stelian Muscalu spunea...

interesant dialogul. insa vreau sa-ti amintesc ca ai o poveste in derulare pe care noi o asteptam. asta cu lipsesc cativa ani nu prea tine. iti dam un concediu de 2-3 zile, hai o saptamana ca astazi ma simt darnic. dar nu mai mult :-). te asteptam cu sangele albastru.pup

sabina spunea...

@un om: da,stiu!mai am de scris un acpitol si prologul.sper sa reusesc sa o termin curand.dar tinand cont ca in ultimele 2 saptamani am avut o singura zi libera si lucrez cate 10-12 ore pe zi,n-am avut timp...incerc!

Anonim spunea...

:)Nu ma intelege gresit, cum lasai sa se inteleaga totul are o motivatie si implicit un pret. Deci nu ma refeream cum ca ti-as fi dat ceva si am front row sit in viata ta, just that we all take our reward from somewhere... si nu neaparat trebuie sa platesti tu pretul. Have a nice day! :D

sabina spunea...

@anonim: aoleeuu.ma distrugi cu cuvintele astea mari.
hai sa-ti zic ceva.din toti oamenii care au fost a mai ramas o singura persoana.si aia e mara!iar tu,nu esti mara!
deci,nu mai esti parte din viata mea.sau esti una insignifianta.
in concluzie,nu ma intreseaza nici sfaturile,nici parerile si nici macar bunele tale intentii.
discutia asta se lungeste la nesfarsit si fara rost.
i have a nice day,you have a nice life!

Clau spunea...

Nu vreau sa fac pe interesanta, sau marea experta, etc, dar crezi ca autoizolarea te va ajuta la ceva?
Am incercat si eu.. si nu a mers. Aveam nevoie de "oamenii aia care au fost si au ramas". :)

sabina spunea...

@smallstranger: am nevoie sa fiu eu cu mine,singure!sa ma gandesc la mine,fara sa-si dea cineva cu parerea ca e bine asa sau altfel.functioneaza sigur,ca a mai functionat si alta data.
tre sa ma adun,si nu reusesc decat singura:)

Clau spunea...

Tu stii ce e mai bine pentru tine.
In cazul asta, nu sper decat sa reusesti cat mai repede!

Anonim spunea...

Hey, daca interpelarile mele au fost nepotrivite si le-ai considerat negative este regretabil. Vorbele nu te pot atinge daca nu se apropie de adevar si oricum tu faci ce vrei pentru ca nimeni in lumea asta nu stie ce e mai bine pentru tine. May you have a life without regrets!poate ne mai auzim....

Coana Zoitzica spunea...

mereu am spus ca fericirea nu se ascunde in spatele fotoliului, fat-frumos nu o sa vina pe cablul de internet, iar lacrimile vor curge siroaie cat timp nimeni nu le vede si nu le sterge.
oricat de lunga ar fi absenta, sper sa gasesti ceea ce cauti.

sabina spunea...

@littlemiss sunset: oofff!!!:(

Trimiteți un comentariu