marți, 27 ianuarie 2009

Don't try to fix me,I'm not broken!

Incerci sa ma alungi,dar uiti ca eu detin adevarul absolut.Te feresti de lume in spatele meu.Iti place cum iti hranesc gandurile si tot ce respira in tine.
Uiti ca doar datorita mie mai esti aici.Nu mai vrei sa stii de unde viata asta minunata pe care o duci.
Oamenii din jur te iubesc si astazi datorita mie.Tu fara mine n-ai fi fost nicicand in stare sa-i tii atata timp in preajma.
Ma renegi si-mi spui ca tu ma construiesti pe mine,nicidecum invers.Ai uitat poate ca prin mine ai renascut,si ca inainte de mine viata ti-a fost trista si urata.
Poate intr-o zi am sa plec sa-ti vad reactia.Poate doar atunci imi vei recunoaste meritele.
Atunci cand te vei trezi intr-o lume straina,obligat sa spui adevarul.Atunci cand oamenii vor fugi de tine.Atunci cand te vei descoperi dezbracat de mine,si tot ce va ramane din tine va fi adevarul insusi.Atunci imi vei recunoaste importanta si indispensabilitatea,atunci vei sti ca fara mine esti nimic,atunci ma vei implora sa ma intorc.
Dar eu voi fi demult in alta parte,invatand alt om sa disimuleze,sa poarte masti,sa fie altfel,sa minta...sa fie eu,minciuna insasi!

19 comentarii:

Anonim spunea...

ma simt foarte ciudat de cate ori de citesc...

sabina spunea...

@steliadis: de ce?

Anonim spunea...

foarte profund... hmmm, sensibil... un amalgam de trairi

sabina spunea...

@steliadis: exact!lacrimi in spatele zambetelor,cicatrici care dor,o viata zbuciumata,in aparenta prea linistita,monotona si plictisitoare!

Stelian Muscalu spunea...

caci aparentele intotdeauna inseala :-)

sabina spunea...

@un om: absolut intotdeauna:)

Stelian Muscalu spunea...

hmmm ... incitatnt

sabina spunea...

@un om: zici tu?
sper ca nu ti-am lasat vreo secunda impresia ca as fi fericita sau optimista:)

Stelian Muscalu spunea...

nu din pacate...dar de ce esti nefericita si de ce pesimista?

Stelian Muscalu spunea...

???????????????

sabina spunea...

@un om: nu-mi place sa ma repet,dar fac o exceptie.sunt multi oameni care citesc blogul asta,si care nu as vrea sa stie multe despre mine!:)

Stelian Muscalu spunea...

bine. astept un email

Anonim spunea...

uopaa...misterioasa doamna...bv mei...hai ca stii sa starnesti controverse in jurul tau nu gluma;)
imi place din ce in ce mai mult

sabina spunea...

@anonim: ce?doamna sau blogul?sau controversele?

Anonim spunea...

TOT

sabina spunea...

@anonim: thank you,my dear!I love you too:))

Anonim spunea...

Sabina, vezi ca trebuie sa-ti activezi acel serviciu RRS ca blogul tau sa fie actualizat si la mine -:))

camy spunea...

am tot citit si rascitit acest post ....femeia...scumpa femeia...in general femeia schimba barbatul(daca isi propune asta )...si se spune ca prin cum arata barbatul ,iti dai seama ce femeie are acasa!!!

sabina spunea...

@camy: intr-un alt post vorbeam despre schimbare...aici e despre minciuna sub forma de femeie sau despre femeia imbracata in minciuna...

Trimiteți un comentariu