joi, 11 decembrie 2008

Azi am gasit pe cineva.Aici,in blogosfera.Pe blogul lui cabral am citit un comentariu.mi-a sunat foarte cunoscut numele,am intrat...si asa l-am gasit.Am fost in acelasi liceu,el la C,eu la E.Stiu ca printr-a 9-a simteam niste fluturasi pe ici,pe colo cand il vedeam.Ce-mi mai aduc aminte e ca m-am indragostit foarte tare de un coleg de-al lui de clasa(intre timp cred ca au ramas prieteni),si de 1 martie,intr-un an,erau amandoi undeva in fata usii...si de-atunci intr-o agenda groasa,invelita-n coperti verzi,sta capsat,sub presiunea unor benzi late de scoci,un ghiocel.In dreapta scrie cum,cine,unde si de ce.
De ce imi place si de ce vorbesc despre el?Scrie ametitor,cam cum as vrea si eu sa scriu.E profund(blogul),si cand citesc ma intreb mie oare de ce nu mi-a trecut prin cap?E frumos,parca m-as citi pe mine.
Si e ciudat.4 ani nu stiu daca s-ar fi gandit cineva ca el poate arata si asa :)
Bogdane ,bine ai venit in blog-roll!

1 comentarii:

Anonim spunea...

pai.. multam mult!.. :) nice to see you in blogosfera cum ar veni :D

Trimiteți un comentariu