marți, 30 septembrie 2008



Uite Pumpkin,vezi?De obicei nu pun poze aici pe blog...dar am gasit-o pe asta si mi-am adus aminte de tine:)
Mi-a adus aminte de nasurile lipite pe geamurile aburite,de frigul de afara,de cand eram eu mica.
De cat de strans ma tineai in brate si de saruturile inocente din dormitorul ala mare,cu draperii din catifea visinie.
De cat de mult te-am iubit,de agendele pe care le-am umplut cu nume de motan...:)
Tu mai stii?
Mi-am adus aminte de serile cand plecai dezamagit,si chiar si de ultima seara!
Te-ai asezat pe pat,te-ai uitat putin la televizor si ai plecat.Abia daca mi-ai spus doua vorbe...
Mi-am adus aminte ca nu te-am mai sunat,ti-am evitat privirea de multe ori,si niciodata nu am plas.Niciodata nu am suferit!
Pentru ca inima mi se rupe si toate simturile ma parasesc abia atunci cand nu mai e nimic,cand totul s-a acoperit cu valuri negre de matase!
Parca ti-am zis ca nu s-a terminat,asa-i?

P.S.Asa tare m-am bucurat ca te-am vazut...M-am indragostit de tine pentru a infinita oara...

1 comentarii:

madelline_blondine_from_law_school spunea...

"dulcea" despartire...si imaginea lui intipartita penru totdeauna....

Trimiteți un comentariu