joi, 10 aprilie 2008

Visul puritatii

Ce-ti pasa tie copila?Pare ca ai inchis marea in ochi iar pe soare l-ai ademenit in parul tau.Atat esti de frumoasa.Si zambetul tau?Doamne,cand il vad imi vine sa plang.Esti asa de fericita...Te rog,fii fericita!Joaca-te,zambeste,razi,sari,traieste!Nu gandi!Pluteste!Fii deasupra tuturor.Iubeste-ti papusile,jucariile,iubeste soarele,cerul,stelele,pasarile,tot.Iubeste-L pe Dumnezeu,crezi in el,apropie-te de el.Iesi afara si simte aerul curat.Respira-l pana in adancul sufletului tau.Purifica-te!Pregateste-te pentru ce va sa vie.
Traieste copila!Bucura-te de ce ai acum si fii indiferenta la viitor.Nu e nimic mai frumos decat sa fii copil.Acum in viata ta se impletesc culorile in cel mai frumos mod cu putinta.Priveste cu atentie in jurul tau.Si vezi frumusetea.Uita-te in oglinda si vezi puritatea.
Asta esti tu copila.Esti frumoasa,esti pura,esti ingerul lui Dumnezeu.
Esti primul dintre ingeri.Ramai un inger.Iti dau viata mea sa ramai asa.
Te iubesc copila.Iubeste si tu!Iubeste tot.Fii tu mereu.Fii rasaritul diminetii,fii prima picatura de roua,fii albastrul cerului.Nu te lasa intristata de nimic niciodata.
Bucura-te copila!"
...Asa obisnuia sa-mi spuna bunicul cand inca eram fericita!De ce nu l-am ascultat?De ce m-am schimbat?De ce nu mai sunt eu?De ce nu mai e EL sa ma mai invete si azi ce-nseamna fericirea?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu