marți, 1 aprilie 2008

"ti-ai tras blog?"

discutam cu un prieten aseara...aveam status la mess adresa de blog,poate erau curiosi care aveau chef de citit.a ras de mine ca mi-am facut blog si a zis ca lui i se pare penal...asa sa fie?mie chiar nu mi se pare.mi-am facut blog ca sa scriu.ma simt cel mai bine cand scriu,si nu am fost niciodata genul care-si ascunde "operele "de ochii lumii,ba din contra.imi doresc ca ceilalti sa citeasca ce scriu.ador lucrul asta.dar mai ales imi place sa primesc feedback-uri...de bine de rau,nu conteaza.asa i-am zis si lui.si m-a intrebat de ce nu scriu un roman.pentru ca momentan nu ma simt in stare.nu cred ca am puterea necesara sa scriu un super roman,care sa aiba succes.iar un esec m-ar demoraliza complet si ar pune categoric punct carierei mele de scriitor.de fapt nici nu stiu daca o sa fiu vreodata in stare sa scriu un roman.mie-mi plac povestile scurte,si de obicei fara final.oare o carte de proza scurta ar merge?asta daca m-as hotara vreodata...de fapt,am stabilit cu un prieten ca o sa-i las tot ce am scris de-a lungul anilor si el le va publica cu ajutorul lui Dinescu "post mortem"...cata glorie o sa am:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu